Webshop • Gespecialiseerd in biologisch textiel • Beddengoed • Keukentextiel • Badgoed • Woontextiel • Tassen • Stoffen • Fournituren

Werkwijze webwinkel Pure Coverz

Productinformatie en prijzen
Al onze prijzen zijn in euro's en inclusief btw. Getoonde productinformatie en prijzen zijn voorbehouden, doch hanteren wij de op dat moment geldende specificaties van het product.

Bevestiging
Na het doorgeven van je bestelling ontvang je een e-mail ter bevestiging van jouw opdracht. Hierin wordt weergegeven wat je besteld hebt. Mocht je geen bevestiging e-mail ontvangen, neem dan contact met ons op via e-mail.

Betaling
Je kunt bij Pure Coverz op verschillende manieren betalen: iDEAL / Bancontact (Mister Cash) / Belfius / Credit Card / EPS / Giropay / ING Home'Pay / KBC/CBC / Przelewy24 / SOFORT, VVV Cadeaukaart, Webshop Giftcard, YourGift Card, PayPal of d.m.v. een bankoverboeking.

iDEAL / Bancontact (Mister Cash) / Belfius / Credit Card / EPS / Giropay / ING Home'Pay / KBC/CBC / Przelewy24 / SOFORT
Deze betalingen worden voor ons verzorgd door Mollie B.V. Dit is een erkend bedrijf dat internetbetalingen verzorgt voor derde partijen. Op deze wijze betaal je op een veilige manier. Je wordt direct na de bevestiging van je bestelling automatisch doorgestuurd naar de veilige betaalomgeving om je betaling te voltooien. Voor meer informatie: www.mollie.nl

VVV Cadeaukaart - Webshop Giftcard - YourGift Card
Ook bovenstaande cadeaubonnen kan je bij Pure Coverz inwisselen. Deze betaalmethode wordt eveneens voor ons verzorgd door Mollie B.V. Je wordt direct na de bevestiging van je bestelling automatisch doorgestuurd naar de veilige betaalomgeving om je betaling te voltooien. Voor deze betaling heb je het kaartnummer en (eventueel) de pincode van jouw cadeaukaart nodig. LET OP: Gooi je cadeaubon pas weg als je zeker bent dat je de aankoop behoudt. Bij retournering van jouw bestelling, krijg je een shoptegoed bij onze website.

PayPal
Met PayPal betaal je makkelijk internationaal via je eigen PayPal-account. Je wordt direct na de bevestiging van je bestelling automatisch doorgestuurd naar de veilige PayPal omgeving om je betaling te voltooien. Voor meer informatie: www.paypal.com

Bankoverboeking
Uiteraard kan je ook gewoon voor vooruitbetaling kiezen. Maak dan het bedrag van jouw bestelling over naar: Pure Coverz te Koedijk op IBAN bankrekening: NL65 TRIO 0390 2051 33
En vermeldt bij de betaling het bestelnummer dat je in de bevestigingmail ontvangt.

Voor klanten in het buitenland: voor een buitenlandse betaling heb je de volgende gegevens nodig IBAN: NL65 TRIO 0390 2051 33  en  BIC: TRIONL2U 

Levertijden
Na ontvangst van het verschuldigde bedrag wordt de bestelling zo snel mogelijk naar je verzonden, doch uiterlijk binnen 30 dagen. Bij alle artikelen is aangegeven wat de (verwachte) levertijd is. Bij overschrijding van deze levertijd of als een product niet leverbaar is, nemen wij contact met je op voor een andere leverdatum of wij restitueren het betreffende bedrag op je rekening.

Verzending
De bestelling wordt verstuurd naar het door jou opgegeven adres via PostNL.
Verzendkosten per land:
€  4,95  Nederland (gratis vanaf € 75,-)
€  7,95  België, Duitsland (gratis vanaf € 150,-)
€ 10,-    Luxemburg (gratis vanaf € 250,-)
€ 15,-    Denemarken, Frankrijk, Italië, Oostenrijk, Slowakije, Spanje, Tsjechië (gratis vanaf € 300,-)
€ 20,-    Finland, Hongarije, Ierland, Polen, Portugal, Slovenië, Zweden (gratis vanaf € 350,-)
€ 35,-    Albanië, Andorra, Bosnië-Herzegovina, Bulgarije, Cyprus, Canarische eilanden, Estland, Faeröer eilanden, Griekenland, Groenland, IJsland, Kosovo, Kroatië, Letland, Litouwen, Liechtenstein, Macedonië, Malta, Moldavië, Monaco, Montenegro, Noorwegen, Oekraïne, Roemenië, San Marino, Servië, Turkije, Vaticaanstad, Wit-Rusland, Zwitserland 
€ 69,-    Rest van de wereld 

Afhalen van jouw bestelling
Daarnaast kan je er voor kiezen om jouw bestelling bij ons op te halen. Afhankelijk van de voorraadstatus van jouw bestelling zullen we je per e-mail informeren wanneer de bestelling klaar ligt en een afspraak afstemmen voor het ophalen hiervan. Afhalen kan in ons pand aan de Bijlestaal 42N, 1721 PW te Broek op Langedijk (Noord-Holland).

Ruilen of retourneren
Heb je jouw bestelling ontvangen en ben je niet tevreden over een product en wil je het terugsturen? Neem dan binnen 14 dagen na ontvangst contact met ons op via e-mail. Geef in jouw bericht aan wat je precies wilt terugsturen en of je het wilt ruilen voor een ander artikel of dat je het aankoopbedrag terugbetaald wilt krijgen. Het spreekt uiteraard voor zich dat het te retourneren artikel in originele staat is (dus ongebruikt, onbeschadigd, niet gewassen of bewerkt) en in de originele verpakking zit. Zorg tevens voor een goede verpakking (bijvoorbeeld een doos) bij een retourzending.

Voor aankopen via het internet geldt een herroepingstermijn van 14 werkdagen ingaande op de dag na ontvangst. Gedurende deze termijn ben je gerechtigd de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden. Pure Coverz zal dan binnen 14 dagen na ontvangst van het geretourneerde product het door jou reeds betaalde aankoopbedrag retourneren (of het omruilen voor een ander product), tenzij het betreffende product beschadigd is, gebruikt, gewassen of anderszins duidelijk gebruikt of bewerkt is. Daarnaast moet het product inclusief de originele verpakking en (info)kaartjes zijn. De kosten (en het risico) van het terugzenden van het betreffende product komen voor jouw eigen rekening.

LET OP: Deze bedenktijd is niet van toepassing op de Custom Made producten, omdat die n.a.v. jouw specificaties en speciaal voor jou op maat gemaakt zijn. Daarnaast is het is niet mogelijk om op maat afgeknipte artikelen (zoals bijvoorbeeld stof, koord, en band) te ruilen/retourneren.

Onze Algemene Voorwaarden kan je hier downloaden. Lukt dit niet, dan kan je deze ook bij ons opvragen via e-mail.